2014. december 30., kedd

Next margarétás széldzseki 12-18 hós - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Beleirt méret 12-18 hó, 86-os. Vékony pamuttal bélelet széldzseki, ami összehatogatható a hátán található nagy zsebbe, igy praktikusan, könnyen szállitható, kis helyen elfér. Hibátlan állapotban van, a honaljnál van  pár sötétebb elszineződés ami sehogy sem jött ki, ilyen foltot hagy amikor forró olaj csöppen a ruhára  vagy amikor még nedves és nem száradt meg... felvéve nem látszik, lehet egy átlagembernek fel sem tűnne. fotüzni sem tudtam mert a képen semmi sem látszik, de úgy tartom korrektnek ha megemlitem.
Kislányom kinőtt ruháit kinálom eladásra. Minden ruhánk minőségi szép darab, a használtabbakat elajándékoztam,  csak olyasmit árulok, amit én is szivesen ráadnék a lányomra. Ha bármi hibát találok a ruhán azt jelzem és próbálom fotózni. A ruhákat mosva, vasalva tettem el, zsákban tároltam mostanáig, öblitést vasalást igényelnek.
Személyes átvétel Budapesten XVI. kerületben lakásomon leheteséges vagy az  Örs vezér térnél, Pólus centernél előre egyeztetett időpontban, leginkább a délelőtti órákban oldható meg. Postázást csak ajánlva vállalok, pontos postaköltséget csomagolás után tudok mondani.
Minden kérdésre szivesen válaszolok, mivel három gyerkőcöm van ez nem biztos hogy azonnal sikerül, de igyekszem.



Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Az aukció vége: 2015-01-19 16:28
. Next margarétás széldzseki 12-18 hós - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése