2014. május 30., péntek

36-os nadrág kosztüm Újszerű! Szuper!!! - Jelenlegi ára: 6 990 Ft

Eladó a képen látható 2részes szuper állapotú (talán egyszer használtam) kosztümöm (bézs, világos) kihasználatlanság miatt. Ugyan az van a címkéjén, h vegyileg tisztítani, de könnyen takaríthatóak a foltok belőle nedves ruhával : ) Egy világosabbat többször használtam, azon találtam egy két foltot, és kitisztítottam, innen tudom : )Költséghatékony : ) Több kosztümöt, ruhát is felrakok, 167cm-es és 51kg-os vagyok, minden jó rám, csak kinőttem a szekrényeimet... Ill a 3gyerkőc mellett évek óta nem kerültek elő....
Nem gyűrődik!!!! Ez szerintem igen fontos szempont: ) Munkába, suliba, elegánsabb helyre tökéletes, de a részei külön-külön is tökéletesen használható, csinos darabok! Megéri! Postai árak szerint postázhatom is, bár túl kicsire nem hajtogatnám: )
Nézz szét a többi ruhám között is, sok szuper szexi fölső, nyári cuuc is van, postaköltséget spórolhatsz! Szép napot!!!


Jelenlegi ára: 6 990 Ft

Az aukció vége: 2014-05-31 11:29
. 36-os nadrág kosztüm Újszerű! Szuper!!! - Jelenlegi ára: 6 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése