2015. február 24., kedd

NINJA kard ( katana ) - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó ninja kard!
Feketített maru pengével készített, élezett vágókard. A penge anyaga: 1095-ös szénacél. A penge keménysége: HRC 60/40. A penge hossza 73cm. Teljes hossza: 104cm.
Saja anyaga: matt fekete fa. Tusba anyaga: acél. Tsukaito: rájabőr és pamut.
A kard vágó gyakorlatokra alkalmas.
A kard eredeti Fudoshin. Az eredetiséget igazoló kis füzetecske, mely a két utolsó képen látható, nem része az aukciónak. Több kardot rendeltem egyszerre, de sajnos csak egy füzetecskét kaptam. Ugyan ez a helyzet a 7. képen látható dobozzal is. A dobozban több kard volt, de egyenként is be voltak dobozolva. A belső dobozokon viszont nincsen márkajelzés, ezért fényképeztem le ezt, de elküldve a kisebb, saját dobozában lesz.
A kard teljesen új, éppen csak kétszer volt kihúzva. Egyszer kicsomagoláskor, egyszer pedig a fényképezés kedvéért. Vágógyakorlat sosem volt végezve vele.
Eladás oka: Túl nagynak találom, nekem nem esik kézre. Én inkább, 180cm-nél magasabb embernek ajánlanám.
(Vigyázat! A kard penge éles, veszélyes fegyver! )
Jó licitálást kívánok!


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2015-03-08 19:30
. NINJA kard ( katana ) - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése